Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Csak interneten keresztül rendelhetek Önöktől?

  • Nem, lehetőség van e-mailben vagy faxon is a rendelés leadására. Elérhetőségeinket weboldalunkon megtalálja.

 

Hogyan rendelhetek?

  • Webshopon keresztül regisztrálás után lehet rendelni.

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Hogyan szállítanak?

  • Futárszolgálattal szállítjuk a megrendelt árut.

 

Milyen összeghatártól ingyenes a szállítás?

  • A csomag küldés nettó 100.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén ingyenes.

 

Készleten nem lévő termékeknek mennyi a szállítási ideje?

  • A kiszállítás ideje általában 2-5 munkanap, de bizonyos termékek esetében ez változhat.

A várható szállítási időről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Sérült csomagban érkezett meg a megrendelt áru, mi a teendőm?

  • Jegyzőkönyv felvételével vegye át az árut, mert csak akkor tudunk érvényt szerezni esetleges szállítási reklamációjának.

 

Jótállással, szavatossággal kapcsolatos kérdések

A megvásárolt termék hibás. Mi a teendőm?

  • Áruátvételt követően 3 napon belül jelezze felénk a meghibásodást, és küldje vissza a terméket. A terméket kicseréljük vagy jóváírjuk.

 

Önök vállalnak garanciát ( jótállást ) ?

  • A Fogyasztóvédelmi törvény előírásainak megfelelően vállaljuk a jótállást.

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

A termékről a katalógusban megjelenő kép azonos a termék eredeti megjelenésével?

  • Igen, de előfordulhatnak kisebb változtatások, újítások, amik a katalógusba kerülés után történnek a termékekkel.

 

Termékeik az EU szabványnak megfelelnek?

  • Minden termékünk megfelel az Uniós követelményeknek.