Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Csak interneten keresztül rendelhetek Önöktől?

  • Nem, lehetőség van a rendelés leadására e-mailben, vagy személyesen. 
    bors.beatrix@megakran.hu; 8060 Mór, Nemes utca 23.

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Hogyan szállítanak?

  • Futárszolgálattal szállítjuk a megrendelt árut, illetve lehetőség van személyes átvételre emeléstechnikai szaküzletünkben (8060 Mór, Nemes utca 23.)

 

Milyen összeghatártól ingyenes a szállítás?

  • A csomagküldés nettó 100.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén ingyenes.

 

Készleten nem lévő termékeknek mennyi a szállítási ideje?

  • A kiszállítás ideje általában 2-5 munkanap, de bizonyos termékek esetében ez változhat. A várható szállítási időről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Sérült csomagban érkezett meg a megrendelt áru, mi a teendőm?

  • Jegyzőkönyv felvételével vegye át az árut, mert csak akkor tudunk érvényt szerezni esetleges szállítási reklamációjának.

 

Jótállással, szavatossággal kapcsolatos kérdések

A megvásárolt termék hibás. Mi a teendőm?

  • Áruátvételt követően 3 napon belül jelezze felénk a meghibásodást, és küldje vissza a terméket. A terméket kicseréljük vagy jóváírjuk.

 

Önök vállalnak garanciát (jótállást)?

  • A Fogyasztóvédelmi törvény előírásainak megfelelően vállaljuk a jótállást.

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

A termékről a katalógusban megjelenő kép azonos a termék eredeti megjelenésével?

  • Igen, de előfordulhatnak kisebb változtatások, újítások, amik a katalógusba kerülés után történnek a termékekkel.

 

Termékeik az EU szabványnak megfelelnek?

  • Minden termékünk megfelel az Uniós követelményeknek. Emeléstechnikai termékeinkhez - a jogszabályoknak megfelelően - EK megfelelőségi bizonylatot is mellékelünk.