Szállítási feltételek

Szeretné kényelmesen, megadott címén átvenni a megrendelt terméket?

Nálunk a futár igazodik hozzád! Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon és időpontban kerüljön kiszállításra.


Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik, a rendelés leadásakor megjelölt időszakban vagy telefonon egyeztetett napszakban. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Emeléstechnikai termékek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a termék házba, épületbe, irodába történő szállítását is.

Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.